Praktisk info

Velkommen til det festlige motionsarrangement  Fuglsangsø Stafetten, Tirsdag den 12. Juni 2018

Start/mål samt teltområde er på Torvet på Fuglsang Allé.

Afhentning af startnumre

Startnumre udleveres:

I HGF klubhus, Herning Atletikstadion, H.P. Hansensvej 6B, 7400 Herning (med indgang fra Nørholmvej) Fredag den 8 juni i tidsrummet 09.30 - 15.00.

Eller:

På selve løbsdagen i tidsrummet 12.00-17.00 på Torvet, Fuglsang Allé - ved søens venstre bred. Kom i god tid.

Parkering

P-pladsen på modsat side af Vesterholmvej - ud af Fuglsang Allé, langs alléen, ved Plejecenteret samt på østsiden af søen (både ved  Vesterholmvej og ved Vandrehjemmet).

Desuden er der mulighed for at parkere på villavejene vest for Fuglsang Allé - blandt andet på Gisselfeldvej, hvorfra der er stiforbindelse til hele start-mål området.

OBS. Ingen parkering på Vesterholmvej, da cykelstien er en del af løberuten.

Telte (de lejede)

Jeres teltplads bliver nem at finde. Se oversigten under telte.
Får i brug for hjælp, er I velkomne til at kontakte vores kontaktperson Torben Svendsen.

Firmanavne

Kan opsættes på dagen evt. med klæbepuder eller gaffatape. Pakketape er forbudt. Lejer hæfter for eventuelle skader, herunder også ved brug af pakketape. Læs lejebetingelser på www.herstarterfesten.nu/leje-og leveringsbetingelser

Promotion/Markedsføring - herunder udstilling og uddeling af vareprøver er ikke tilladt

Sponsoraftaler kan aftales forud for løbet med arrangør

Egne telte/pavilloner

Kan opstilles på/ved Torvet på Fuglsang Allé. Vi anviser gerne de gode muligheder. Vi er klar på pladsen fra kl. 10.00. Forsigtig kørsel med bil er tilladt, kør ind fra Vesterholmvej, og efter opstilling køres bilen ud igen. Senest kl. 17.00 skal alle biler være ude af området. Kun arrangørbiler og særaftaler er tilladt.

Madkasser

Madkasser udleveres fra kl. 19.00 fra Madvognen på Torvet. 

Løbehold skal aflevere startnummer 1 og Ganghold deres startnummer. Alle deltagere får udleveret 1 flaske vand i mål, sponsoreret af ege tæpper.  

I år vil der være et fælles sted for vandudlevering, både løbere og gængere, på pladsen, ca. hvor løberne kommer ud af deres målzone. 

Startnumre

Startnumre skal bæres synligt på brystet.

Stafetløbet

Der løbes med depeche (stafetpind). Den første løber får den udleveret ved start, og den sidste løber afleverer i mål. (Se skiltene på pladsen).

Tidstagning

Der tages kun tid på løbeholdene, individuelt og en samlet holdtid.

Resultatlisten kan ses senest 3 dage efter løbet under Resultater.

Diplom kan udskrives her:

Diplom med plads til holdbillede
Diplom uden plads til holdbillede

Starttider

Alle løbehold starter kl. 18.00. Startnumrene har sorte cifre.

Løber 1 - endetal 1 - Løber 2 - endetal 2... 
Eksempel: Hold 201: 201-1, 201-2, 201-3 og så videre

Alle Ganghold starter fra kl. 18.15:

Kl. 18.15: Hold 3000-3069

Kl. 18.20: Hold 3070-3139

Kl. 18.25: Hold 3140-3260

Startnumrene har grønne cifre, og der er kun et startnummer til holdkaptajnen.

Start og mål

På Fuglsang Allé - Se kort

(Gælder både for løb og gang)

På ruterne

Alle bedes holde til højre - Vis hensyn

Afmærkning på ruterne

Løb = Blå pil

Gang = Grøn pil

Samaritter

Er at finde ved målområdet

Toiletter

Er at finde ved målområdet

Ansvarsforholdet

Deltagelse i arrangementet, sker på hver enkelt deltagers eget ansvar.

Suspension

Løbsledelsen er berettiget til at suspendere eller helt at afbryde arrangementet i tilfælde af pludselig opstående forhold af force majeure-lignende karakter, der gør det umuligt eller risikabelt at fortsætte arrangementet. Indbetalte startgebyrer og gebyrer for telepladser refunderes IKKE i tilfælde af at arrangements suspension eller afbrydelse efter denne bestemmelse.

Åben ild

Beredskabet har den 7. juni 2018 meddelt at al brug af åben ild er strengt forbudt (dermed heller ingen grill) under årets løb, grundet de tørre vejrforhold.

Hunde

Er ikke velkomne, og må ikke være på ruterne - da de kan være til stor gene for deltagerne.

Massage

Fys Sundhed og Træning har et telt, hvor man kan få massage efter løbet ganske gratis og eventuelt en ispose, hvis man skulle være kommet galt afsted. Herudover står de til rådighed med gode råd i forbindelse med løbet. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samarbejdspartnere

Tilmelding og info
Tid

12. juni 2018
kl. 18:00 - 21.00

Sted

TORVET på Fuglsang Allé
7400 Herning

Tilmelding

Tilmelding for et hold bestående af 5 personer inkl. madkurv: kr. 600

Telte: 1 teltsektion med bord og bænke til 8 personer: kr. 1.050

Først når betaling er indgået, er man tilmeldt og kommer på startlisten.

Online tilmelding (eksternt link)

TILMELDINGEN  LUKKER 
8. MAJ KL. 19.00

Filer

Rutekort
Invitation

pictures